Po zrobieniu analizy i wyciągnięciu odpowiednich wniosków będzie można przejść do zamiarów marketingowych. A tutaj specjalista ma już szerokie pole do popisu. Można wykorzystać przykładowo. promocji na Facebook albo promocji w Google Adwords. Jednak o ewentualnym sukcesie lub porażce takiego rozwiązania decydować będzie przede wsz ystkim grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć. Powinniśmy pamiętać, że młodsi odbiorcy w wieku 18-25 lat mogą być bardziej podatni na przykład. na obrazki. Z kolei odbiorcy w wieku 50+ mogą być zainteresowani tekstem, który wyświetla się wraz z obrazkiem. Istotne jest także przesłanie, które chcemy przekazać. Wszystko musi być dopasowane do tego, by docelowy odbiorca był skłonny dokonać zakupu albo skorzystać z usługi. Jak więc widać, samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych może być problematyczne, a przede wszystkim czasochłonne. Dokładnie tak samo zresztą jak pozycjonowanie stron internetowych oraz optymalizacja sklepu internetowego. Na pewno nie są to zadania dla amatorów, o czym przekonała się już niejedna osoba, która i tak w końcu wykupiła pakiet usług SEO i SEM. W ramach usług klient może liczyć na opiekę nad stroną internetową. Firma usługowa niejednokrotnie zagwarantujea także hosting z obsługą poczty. Po prostu wiel u przedsiębiorców chcących założyć stronę www zaraz wykupuje usługi, aby wszystkim zajmowała się jedna firma. To na pewno pozwoli posiadać kontrolę nas wszystkim. Zarówno firmie pozycjonerskiej, jak i usługobiorcy.
Zobacz także: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych